امروز : 2
ديروز : 10
ماه : 674
 
تاریخ : يکشنبه 3 اسفند 1393     |     کد : 3

با حضور کارکنان فنی مدیریت های توزیع مرند، شبستر ، جلفا و صوفیان برگزارشد:

کلاس آموزشی " طرح جهادی کاهش تلفات" با مدرسی معاونین شرکت

با توجه به اهمیت موضوع "طرح جهادی کاهش تلفات" یکدوره کلاس آموزشی پیرامون اهداف و ضرورت فرهنگ سازی آن ، با حضور کلیه کارکنان فنی شاغل در مدیریت های توزیع برق شبستر ، مرند، جلفا و صوفیان به میزبانی مدیریت توزیع برق صوفیان برگزار شد.

دراین کلاس آموزشی که روز سه شنبه 21 بهمن ماه با هماهنگی دفتر آموزش ترتیب یافت، آقایان مهندس فرج نیا معاون بهره برداری و دیسپاچینگ ، مهندس کامیار معاون فروش و خدمات مشترکین ، جواد پور مدیر دفتر حقوقی ، مدیر دفتر حراست به ارائه دیدگاه های مختلف در این زمینه و نیز سیاست ها و اهداف توانیر در این خصوص پرداختند.

این کلاس آموزشی از ساعت 8:30 الی 14 با حضور 205 نفر شرکت کننده در تالار دانشگاه آزاد اسلامی شهر صوفیان برگزار شد و در پایان، به سئوالات متعدد شرکت کنندگان نیز از سوی مسئولین حاضر پاسخ داده شد.

شایان ذکر است در این جلسه، وضعیت انرژی ، وضعیت انرژی در جهان و کشورهای مختلف منطقه ، علل بالا بودن میزان تلفات انرژی برق و تلاش ها در راستای کاهش تلفات در دو حوزه فنی و غیر فنی ، مسایل انشعابات غی مجاز و کنتور خوانی ، تکنیک های فنی روز در طراحی و توسعه شبکه ها و اتصالات سست ، بهبود و اصلاح شبکه های توزیع برق و مسایل حقوقی و حراستی در رابطه با مشتری مداری توضیحات مفصلی برای شرکت کنندگان ارائه گردید.



نوشته شده در   يکشنبه 3 اسفند 1393  ساعت  12:14   توسط   مدیر کل پورتال   
ویرایش شده در *** ساعت -- توسط
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode